Sayfalar

6 Ocak 2010 Çarşamba

Hatimler ve Adedleri

KUR'AN-I KERİM: Kur'an-ı Kerim'in tamamının okunması ile olur.

YASİN-İ SERİF: Yasin-i serif sûresinin tamamının 41 defa okunması ile olur.

VAKIÂ HATMİ: Vakıâ sûresinin tamamının 41 deffa okunması ile olur.

FETİH SÛRESİ: Fetih sûresinin tamamının 41 defa okunması ile olur.

İSTİGFAR-I SERİF:
1000 defa istigfar-ı serifi okumak ile olur.

SALAVAT-I SERİF:1000 defa salavat-ı serif okumak ile olur.

HASBUNALLAH HATMİ: 1000 defa "hasbünallahü ve nıgmel vekil" tesbihinin okunması ile olur.

GALİP HATMİ:1463 defa "vallahü galibün alâ emrih" tesbihinin okunması ile olur.

SALAT-I MÜNCİYE:1000 defa salat-ı münciyenin okunması ile olur.

SALAT-I FETHİYE:1000 defa salat-ı fethiye okunması ile olur.

SALAT-I NARİYE:4444 defa salat-ı nariye okunması ile olur.

ÂYET-EL KÜRSİ: 313 defa âyet-el kürsinin okunması ile olur.


Bu hatimlerin her biri ne niyetle okunursa husulüne sebep olur. Lâkin Vâkıa hatmi bereket bolluk için, Münciye hatmi belâ ve sıkıntıların def-ı için okunursa cabuk te'sirinde etkilidir....


Bookmark and Share

19 yorum:

Elem nesrahleke,100 demi hatim olur hocam

maalesef tam olarak bilemiyorum. öğrendiğimde burada bir güncelleme ile eklerim

Elemneşrahleke okumak ne kadar faziletli isede malesef hatmi yok

Elemneşrahleke okumak ne kadar faziletli isede malesef hatmi yok

Sohbette öğrendiklerini bloga yazmak harika bi fikir. Bilgi birine anlatıldıkça hafızada kalıcı oluyor.Tebrikler.

Aslında öğrendiklerim değil burada yazanların pek çoğu kendi hazırladığım sohbetlerdir. Fakat hazırlarken de öğrendiğini elbette ki inkar edemem. Güzel düşünceniz için teşekkür ederim.

Aslında öğrendiklerim değil burada yazanların pek çoğu kendi hazırladığım sohbetlerdir. Fakat hazırlarken de öğrendiğini elbette ki inkar edemem. Güzel düşünceniz için teşekkür ederim.

Elemneşrahleke hatmi 1000

Bu elemneşrahleke hatminin adedi doğru mu ilk defa duyuyorum lütfen açıklayıcı olursa seviniriz

elemnesrahlekenin hatmi yoktur...her gün 11 defa okunur

Slm aleyküm sohbet hocam

Galip hatminin adedi 1461 diye biliyorum ben

Sayisi belirli Tesbih icin hatim duasi varmi?

Bu hatimleri bir gün içinde mi bitmesi gerekiyor yoksa bir kaç gün içinde bitse de olur birinci soru,
Tek bir kişi bir kaç gün içinde okursa olur mu yoksa toplu okunması gerekiyor ikinci soru.

Salavat hatmi 1001 diye biliyorum

Salavat hatmi 1001 diye biliyorum

Neşrahleke hatmi 100 dür

Elemnesrah hatmi sayısı kaçtır

Yorum Gönder